.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مظفري و شكار تنديس روابط عمومي برتر كشور
بر اساس رای هیات داوران روابط عمومی استانداری مازندران در زمینه روابط عمومی آنلاین به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و تندیس ویژه به مظفری مدیر روابط عمومی استانداری مازندران اهدا شد

شمال نيوز : در  سيزدهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران و چهاردهمین جشنواره روابط عمومی برتر ایران كه در سالن همايشهاي هتل المپيك تهران برگزار شد با اهداء لوح و تنديس از احمد مظفري مدير روابط عمومي استانداري مازندران به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه روابط عمومی آنلاین تجليل شد .


بر اساس رای هیات داوران روابط عمومی استانداری مازندران در زمینه روابط عمومی آنلاین به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و تندیس ویژه به مظفری مدیر روابط عمومی استانداری مازندران اهدا شد.

کسب عنوان مدیر فعال و خلاق روابط عمومی ، کسب جایزه ویژه ترویج روابط عمومی در کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، كسب عنوان روابط عمومي برتردر کنفرانس روابط عمومی الکترونیک و دریافت لوح تقدیر از انجمن متخصصان روابط عمومی ایران بخشي از موفقيتهاي مظفري در عرصه فعاليت در روابط عمومي است .

احمد مظفري مشاور استاندار مازندران كه مسئوليت روابط عمومي استانداري مازندران را برعهده دارد بيش از 23 سال در حوزه فعاليتهاي روابط عمومي و رسانه فعاليت دارد.

قابل ذكر است سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، با عنوان روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا، در مرکز همایش‌های بین المللی المپیک با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات كشور برگزار گرديد.

http://www.shomalnews.com/photo/148421435076141772.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نکایی 22 دي 1395
باز هم یه بچه نکایی.مبارکباد . اما حیف که هوای بچه نکایی ها رو نداره . ولی به هر صورت در این روزها که یاران هاشمی پریشانن این اتفاق مبارک است .
اكرمي 22 دي 1395
تبريك مرد خستگي ناپذير و خندان روابط عمومي
نا شناس 22 دي 1395
مظفري مرد رسانه و روابط عمومي مازندران است حيف كه قدر آنرا نمي دانند هر دستگاهي رفت به آن دستگاه عزت و آبرو داد روزي آموزش و پرورش مازندران سرآمد اطلاع رساني بود و روزي دانشگاه آزاد اسلامي ساري و امروز استانداري مازندران خداقوت مرد پرتلاش عرصه رسانه و خدمت كبيري از بهشهر
رضا بسطامی . فیلمساز 23 دي 1395
موفق و پیروز باشید . تبریک ما را هم پذیرا باشید . رضا بسطامی . فیلمساز
عباس حبیبی پیله کوهی 24 دي 1395
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان،این مهم را خاطرنشان میسازم که جنآب مظفری بحق شایسته تقدیر و قدرشناسی هستند چرا که در هیچیک از دوران در مسئولیتهای محوله عمدا و حتی سهوا از انجام وظیفه شانه خالی ننمودند و بعبارتی واضحتر برخلاف بعضی افراد،جایگاه روابط عمومی را غصب ننمودند.
از کارمند روابط عمومی آموزش و پرورش در طی دوران تا الان ایشانرا کاملا میشناسم و اصلا هم در کسب این عناوین تعجب نمیکنم چرا که ایشان شایسته والاتر از این تعابیر هستن.
بجای پشت میز نشینی و دستور دادن و گرفتن مزایا،با جدیت کامل نسبت به کسب مهارتهای لازم برای تعالی بیشتر جایگاه روابط عمومی اهتمام ورزیدند.
در صحت این نظر میتوان در تصویر زندگی شخصی ایشان ملاحظه نمود عدم مال اندوزی،رعایت فرهنگ قناعت در سبک زندگی فرصتی بود تا ایشان بتوانند در یادگیری فنون روز که ما بیشتر در نسل جوان تحصیلکرده میبینیم تبحر یابند.
از صمیم قلب کسب این عنوان و موفقیت را بایشان و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض مینمایم. ارادتمند همیشگی:عباس حبیبی
واحدی 24 دي 1395
باسلام وتبریک به برادرعزیزوخستگی ناپذیر که انصافا درحوزه ارتباطات و اطلاع رسانی بروز وپرتلاش می باشد وسالها درسنگردانشگاه آزادخدمت نموده است که شاگرد مدرسه مرحوم آیت اله هاشمی بوده است واین ازافتخارات آموزش وپرورش استان می باشد امیدوارم این نگاه مدیریتی درحوزه روابط عمومی به کلیه دستگاههای استانی انتقال یابد وبخصوص به آقای مظفری توصیه می شود به هیچ وجه آموزش وپرورش استان رافراموش نکند
م تنها 25 دي 1395
برادر ارجمند جناب آقاي مظفري مرد پر تلاش روابط عمومي
درود وسپاس از وقت گذاري در روابط عمومي وسرآمدي مازندران كه مرهون تلاش شما وهمكاران گرامي تان در حوزه روابط عمومي استانداري است.
توفيات روز افزون شما را از درگاه ايزد منان خواهان وخواستارم محمودي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.